Leylaozgur Minikhamsim canım bende vanlıyım Van’da hayat hastanesi var Yasemin hanım var kesinlikle tavsiye ediyorum bende 5 aylık gebeyim
Oguzkagan65 Minikhamsim bende Van’da yaşıyorum . Lokman hekim hayat hastanesi Yasemin Karaman doktorum. İki ablam da Yasemin hanımda doğum yaptılar memnun kaldılar şuan için bende memnunum .
Ayse_3065 Minikhamsim hayat hastanesinde Gülsüm Feyza hanım var çok memnunum.normal Doğum için çabalıyor baya.
Serenimooo Canım benim arkadaşlarım lokman hekimde ahmet melih akyol da doğum yaptı çok memnun kaldılar bende ahmet beye gidiyorım bende allah nasip ederse onda doğurmayı düşünüyorum
Oguzkagan65 Minikhamsim evet çok memnunum ben hiçbişey sormuyorum gerek bırakmıyor yani kendisi herşeyi anlatıyor ve seni rahatlatıyor onun yanında iyi hissediyorsun kendini