irmak123 Kızlar ben 26. Haftamdayım hafif kahverengi lekelenmem oldu doktor pruluton iğne verdi ne için veriyorlar bunu kullanan varmı ?
Handeaslan39 irmak123 erken Doğum için verilmişti büyük ihtimal hamileliğin ilk haftalarında düşük için veriliyor
SeNeM irmak123 düşüğe karşı önlem. Bende 1.5 aylıkken kanamam olmuştu o zaman kullanmıştım uzun bir süre. 35. Haftaya kadar falan her hafta oldum o iğneyi.
cannarz irmak123 doktor banada verdi 17+3 günlük benimde rahim kasılmaları var dedi bi tane vurulman yeterli dedi ama içeriğini okudum nette araştırdım ve açıkcası kortum ve vurulmadım.dr rahim kapalı düşük riskin yok dedi ama iğneyi verdi ama dediğim gibi vurulmadım
KbraGndz irmak123 ben kullandim hamileliğin 5,6,7,8 haftasında düşük riskinden dolayı. doğum sonunu bilmiyorum. Haftada bir dört adet
irmak123 SeNeM ama ben 26. Haftadayım düşük riski bu zamanlarda kalmamış oluyor artık😕 Geçiriyormu peki 😪
Dilek5555 SeNeM canım ya ben de kullanıyorum 6 haftalığım suan benım ole aşırı kanamam olmuo ıgneyı 5 günde bır vuruluyorum 5. Günü hemen açık pembe akıntı gelıo gününde vurulmazsam
MARVOL Öncelikle çok geçmiş olsun, korkulacak bir şey yok, Düşük riski olanlara veriliyor, ben dört günde bir kullanıyorum, size ne sıklıkla verildi?
irmak123 MARVOL insan kendisine engel olamıyor ya panik oluyor hemen allah korusun kötü biley olur diye😪 en etkili iğne bu herhalde
Srknsmg Bana da 20. Haftda verdı. Bebek tutunsun erken ayrılmasın dıye.. kontrolde kanama durursa devam etmez. Ben 20 de cok korktum cok sukur 25 olduk inş bi daha yaşamayız. 20 den sonra erken dogum riski kanama o yuzden bende cok panıklıyorum bı daha olmaz inş diye..
Dilek5555 SeNeM bende baya bı kullanıcam gıbı ıgnenın etkısı gelınce hemen pembe akıntı gelıo sadece 1 kez
Srknsmg irmak123 lekelenmem bı kez oldu 20. Haftada progestan bır hafta kullandık kontrole gıttım azalmıs plesentadakı kanama ilaca devam etmedik. Ama hep korkuyorum ya tekrar olursa ya cok erken dogarsa dıye😔Allah korusun yarabbım zamanında sağ salim dogsun tüm bebişler inşşş🙏
mavipinokyo81 KbraGndz tez vakitte en sağlıklı şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah bir avaz’da 😇