Dilarataskent çoğu prof ve docentler 22-24 haftalarda bakiyormus . Eğitim araştırma Hastanesi'ne gitmiştim . Heyecan fazla oluyor aslında hemen görüp bilmek istiyoruz . Ben de o yüzden dayanamamıştim. Ama gidince pişman oldum canım bayağı yandı. Net görebilmek için en az yarım saat bakıyorlar ve bayağı detaylı