Batudnzbade 26+4 günlük hamileyim bebeğimin kilosu 1100 gram boyu 35 cm doktorum 37.haftaya gelmeden doğmuş olur kızın dedi neden böyle bişi söyledi anlıyamadım var mı böyle bir durum yaşayan ?
Elifee Batudnzbade canım bana da öyle dedi doktor iki defa Doğumun eşiginden döndüm 20 küsürüncü haftalarda şimdi 38 e girdik daha tık YOk 🤗
Batudnzbade brldmr son adet tarıhıme göre haftası bu adet tarıhımde yanlıs olamaz telefondaki programda kayıtlıydı o yüzden yanlışlık olamaz
Mutlulugumm Yok suanda dogum tarihine karar veremez. Suan ilerse gidebilir ama 2 3 hafta sonra normal kiloyada donebilir. Ben35+2 yim bebegim herzaman gelisimi 2 hafta onde oldu doktora sordugumda gelisimiyle erken doğumun bi ilgisi yok demisti. Tahmini dogumu anca 32 33de belirtir ki o bile erken yani anca kanaman olur sancin cikar sana o sekilde der ama çocuğun kilosuyla ilgili erken dogurursun diuemez anca normal dogum dusunufsen cocuk 35 36 da 4 kilo cikarsa sezeryana alalaim der