Feeling07 34 haftalık hamileyim bebeğimin sırtı sağdaymış doktor bunun iyi olmadığını söyledi normal doğumda bizi zorlar sola dönmesi lazım dedi hareket gösterdi yapıyorum ama inşallah döner varmı benim gibi olan?
hunilimom Feeling07 benim bebeğim de hala makat duruşta kafasını eşine yaslamış sağ ve sola dönüyor ama aşağı tarafa dönmüyor doktor ovala karnını felan dedi yapıyorum ama bu hiç gelmedi başıma
Feeling07 hunilimom benimkinin başı aşağıda canım ama sırtı sağdaymış duruşunun değişmesi lazım dedi kanala güzel girebilmesi için. Sen kaçıncı haftandasın?
Feeling07 Busraahmt Kedi deve hareketi yap dedi canım youtubedan bakabilirsin bide öne eğik durman lazım dedi bende pilates topuna sarılıyorum belki faydası olur diye. Sen kaçıncı haftandasın dönmezse normali denicekmisin yoksa sezaryen mi olmak istersin?
Busraahmt Feeling07 35 haftamdayim canım inşallah döner de normal yaparım donmezsedr yapacak bisi yok kısmet mecbur sezeryan olur
Feeling07 hunilimom ibşallah seninkide döner canım ama dönmezsede dünyanın sonu değil sezaryenede karşı değilim sonuçta oda bi doğum şekli
gizemmm Sırtını sana yaslamış demişti bana doktorum. Normal Doğum zor sesi. Yani bebek yüz gelişti. İnternette post oksiput geliş diye de geçiyor. Ama inanmazsınız belki 40+2 de kendiliğinden döndü. İmkansız gibi bi şey. Ama nabzı düştüğü İçin Yine mecburi sezaryen oldum.
Feeling07 gizemmm İşte canım herşey nasip kısmet. Peki dönmesi için bişeyler yaptın mı? Bide sırt ağrın oluyomuydu benim inanılmaz bi sırt ağrım var acaba duruşundan ötürü olabilirmi?