Ozlemyy Elmalikurabiye dr öyle dedi ben beslenmeme çok dikkat ediyorum 3.ayımdan brri de ek olarak kullanıyorum decaviti,decavit yetersiz beslenmede ek verilen birşey,şuan 7. Ayım bitti artık kullanmıyorum nedeni de yaZdığım gibi bebek önden gidiyor yani kiloluydu şuan normale döndüm
Kabarik Harunfatma sonradan duzeliyo yada bi haftaya dusuyor merak etmeyin :) eger sekeriniz yoksa az iridir o Kadar. Benim 2.5 hafta ondeydi simdk Bir haftaya dustu. Gayet normal deid dr :)
Ayazfatos Harunfatma yani normal dogumu denemdim 38. hafatda zaten 4 kiloydu 40 a kdr bekleseydim kilosu haliylr cogalacakti ve gebelik sekerim etkiliyodu bebegi bizde sezeryana karar verdik 😊
PelinAli Harunfatma canım bana hep 3 hafta önde dediler çocuk şu an normal kilosunda ve 40 haftalığız hala da doğmadı o zamanla düzeltebiliyor tavsiyem hamur ve tuzdan uzak dur
Cemrenin-yavrulari Harunfatma canım benim 7. Ayından beri boyu ve kilosu 2 hafta önden gidiyor 37+5 im ama hala Doğum belirtisi bile yok ☺️ Sadece biraz gelişik bebek olacak doğumu tetiklemiyor