cansuturann tam olarak bende aynisini soyledim. Neden hic belirti yok olsa hissetsem varligini diye. Oyle pismanim oldum ki dedigime diyecegime.
9.hafta bir mide bulantisi basladi 24 saat araliksiz devam etti . Uykudan uyandiriyordu. Hayatim kaydi. Gercek soyluyorum. Taki 15.haftama kadar azalmadan devam etti. Zoferle ayakta durdum . Suan 19.haftadayim. Bin sukur gecti o gunler