istkizannesi Cerfur memnunum 35+5 iz şimdilik çatlak yok 14 kilo aldım. Ablamda da hiç çatlak olmadı lierac sayesinde
Gamzeciks Cerfur ben 8. Haftadan beri kullanıyorum nerdeyse. 28. Haftadayız çok şükür şuan bir sıkıntı yok. 5 aya kadar banyo sonrası sürüyordum. Artık her gün sürüyorum. Unutursam 2 günde bir falan
Gizmoo2013 Mustela nasıl acaba ikisi arasında seçim yapsak hangisinden daha memnun anneler birazda genetik aslında annenizde varsa sizde de oluyo illaki 😔
Aysenazz Ben ilk hamilligimde kullandım şimdi de 4.kullanıyorum bu gebeligimde catlak olmadı ama sadece kremle olacak iş degil bol bol su tüketmek gerek
Bottesini Ben çok memnun kaldım hiç çatlağım olmadı.göğüs bölgesine de sürün.sürmeyince heryer çatlıyor valla.
Meriipella1 @Cerfur kullanıyorum ama düzenli değil şahsen işe yarıyo mu eminde değilim bence işe yaramıyo zeytinyağı sürüyorum o daha çok işe yarıyo bence
Sis Cerfur o tarz kremlerdense saf doğal zeytinyağ öneririm hergün sürün masaj yapın 8. Aya girdim daha birşey yok yaa tabii birazda bünyeyle alakalı çatlayacağı varsada çatlar kızlar
Cerfur Sis dogru gercekten ben 14+0 dayim suan karnimin alt bolgelerinde dort tane kalin catlak cikti acayip kasiniyodu siz siz olun kasimayin ben hemen olabilecegini tahmin etmedigimden cok kasidim dahada genislettigini dusunuyorum😔