Zeyneb35 31+3 günlüğüz Yan durduğu iicin Sezeryan olabiliriz eğer öyle kalırsa .. doğrusu bende normal doğumdan korkuyorum bide biraz iri sezeryan istiyorum sezeryan olursam daha erken mi gelir oğlum ?
Nurrrrr Zeyneb35 yanlışım yok ise 39.haftalarda olabiliyor doktorlar zaten gğn veriyorlar canım🤗💙 Sağlıkla doğurun İnsallah❤️