ZeynepZeynep07 Arkadaşlar merhaba 33 haftalık hamileyim ilk defa bütün kalp çarpıntım oldu. Daha önce yaşayan oldu mu acaba?
ebrarmom08 ZeynepZeynep07 benm.haftam.senden kucuk ama.surekli yasyorum bi kac sefer fenalasmsligm bilr.var 28 haftalgz 😬😌
Nurrrrr ZeynepZeynep07 oldu canım çay kahve gibi kafein içeren içeçeklereden uzak dur onların yerine. Bol bol su iç sağlıklı doğumlar insallah 🤗💙
ZeynepZeynep07 SevdaNurum Canım tansiyonumda bir sıkıntı Yok ama kan değerlerim düşük sanırım omdan kaynaklandı. Teşekkür ederim 🤗
ZeynepZeynep07 ebrarmom08 sanırım normal birşey. Birazcık kansızlık problemim var ondan kaynaklandı sanırım ilk defa başım gelince korkutmaya yetti ☺️