ynconck Merhabalar 17.haftamdayim doktorum tetanoz asisinin tam zamani oldugunu soyledi. Aile hekimlerinde yapiliyormus. Ileriki haftalarda olan ve yaptiran hamisler bilgi verebilir mi?
Daisyy ynconck 20.haftada yaptırdım ben. Genelde hareketleri hissettikten sonra yapıyorlar ama bu şekilde şart koşmadan yapanlar da var.
Gulsennnnb ynconck 2o.de yaptırdım birde 23 de yaptıracağım 3.ise doğumdan sonra aile hekimliğinde ebe yapiyor
Zerya2019 Evet canım bende yaptırdım 2 dozunuda şuan 38 haftalığım. ilk doz 24 e kadar yapılıyor sağlık ocağında yaptırdım bende giderseniz gereken bilgileri verirler zaten 👍🏻
NeverTooLate ynconck ben 19 haftalık oldum yarın çağırdı beni hemşire aşı için.Bu arada yaptıran arkadaşlar açlık tokluk farkeder mi ?
Efsuni Ilk dozu 20 haftalik yaptim 2. Doz 24. hafta yaptirdim (Ilk dozla arasında 1 ay olmali) 3. Doz 6 ay sonra yapılacak yani doğumdan (3 ay sonra yapiliyor) ac tok farketmiyor ilk değil ama 2. Doz bende ağrı yaptı yapmayanlar da varmış bünyeden bünyeye değişiyor sanırım aile hekiminize bagli olan ebeye yaptiriyorsunuz o size detaylı bilgiyi veriyor zaten
Dilaranil Sağlık ocağındaki ebeler 17. Haftanda gel dediler doktorum hayır kesinlikle 20. Veya 24. Haftanda gideceksin dedi 20.haftamın sonunda gittim. Biraz kolun acıyor 3 gün falan ama geçiyor 😉