Haribo42 Tgbanne deli gibi tuz yemiyosan niye iyi olmasın.. ben ilk 4 ay ağzıma tatlı sürmedim nefret ediyodum tatlıdan hep tuzlu limonlu yedim Hatta eşim gidip hurma aldı her gün 1 tane yiyodm kan şekerimi dengelesin diye şekersizlikten başım dönüyodj😂
Tgbanne Haribo42 ilk tatlı yiyodum sonradan tuzluya döndüm :) eşim normal tuz diyor ama ben azıcık daha koyuyom tuz
Betulackln Bende 9+4 um tuz genel olarak iyi bisey degil zaten ama bende ne yersem tuzlu yiyorum cok seviyorum ve tursu cok istiyor benimde canim
Tgbanne Selam12 ayyy oda kötü bişey , bundan sonra biraz azaltayım , normal tuzdan bir tık fazla koyuyodum kendime , dikkat edeyim , sağolasın canım