sleepmodeon canım ilk 3 ay mide bulantısından pek bişey yiyemedim belki ondandır kilo çok almayışım şuan 4. Ayımdayım 17. Haftaya girdim toplam 3 kg almışım oda bu iki haftadır çok yiyorum ondan oldu :) bol bol meyve tüket yoğurt kaşar yumurta ye protein için et diyorlar ama ben ilk üç ay agzıma süremedim tiksindim et tavuk şimdi hala tavuk yiyemiyorum doğal şeyler ile beslen az ye sık sık ye genlerinde kilo almak çok yoksa zaten almazsın