as_af aynı durumları yaşıyoruz sanırım benimde 14. Haftamda kanamam geldi kasılma ve düşük tehlikesiyle bir gece hastanede kaldım şuan bende 3 güne bir progestan iğne günlük 8 saatte bir 200mg progestan hap kullanıyorum belirtileri bende de var aynen kollarımı kaldıramıyorum baş dönmesi yapabiliyor ama yine de ağızdan almayı tercih ediyorum ikinci haftamdayım ilaca vücudumun alıştığını hissediyorum bana da kan ilacı ve decavi t verdi ben doktoruma vajinal yolla alsam dedigimde onceligimiz agizdan dedi