momof3 Hayat16 Hayat Hastanesi Ayşe hanıma gidiyorum ilk doğumum orda oldu memnun kaldım Ve şuanda gayet memnunum insallah ikincide orada olacak
Snglfth Seher_ doğumu ne kadara yapıyor bilginiz var mı bende ona gitmeyi düşünüyorum normal Doğum taraftarımı 🙂
Seher_ Snglfth dogum hakkında daha konuşmadık ama videolarını izlemiştim normal doğum taraftarı gibi iki doğumda 2 buçuk zaten
HzlBrls Htckrt Ceylan hastanesinde Doğuma eşler girebiliyormu bilginiz varmı acaba ? Bende Sibel hanıma gidiyorum ama her gittiğimde sormayı unutuyorum kontrolumede daha zaman var
Nunu PakizeMehmet ben dorukta fatmahanıma gidiyorum ama kemal beye de muayene oldum bir kere aşırı tatlı naif ve güler yüzlü bir beyfendi 😇
Goncagl PakizeMehmet ben gizem hanıma gidiyorum dorukda ama memnun değilim canım kemal beya gorumcem gitmişti çok memnundu ben de seviyorum kemal beyi iyi ilgileniyo hastalariyla
Hayat16 Ben de Pembe Mavi düşünüyorum. Acıbadem hijyenik ve güzel; ancak biraz fiyatları yüksek.11 -15 bin tl diye duymuştum. Weewe iyi bir doktor olduğunu duymuştum. Ben de onun arkadaşına gidiyorum 😁
Simges Eymenata jimerde doğum ücretleri nekadrmış acaba ben daha soramadım gittiğimde bayan yerinde olmuo genelde telefonlada söylemiorlar.
Htckrt HzlBrls aral bey kesin girsin eşin doğuma kaçırmasın dedi. Ama sibel hanım ne der bilmiyorum. Benim eşim gelecek yanımda
Tosbikli Sevil Pakere gidiyorum pembe mavide olacak büyük ihtimalle ama hastane nasıl çok merak ediyorum