Morcivert0401 Kızlar crpl değerım 66 cıktı 27 haftalıgım. Doktor yatış verdi. ilaç kulllanıp düzelen varmı basına böyle bişey gelen varmı? internetten arastırdım cok yuksekmıs ve erken dogumuda tetıklermıs. Çok stres yaptım
Gulxxx Morcivert0401 agrın olmadı mı canım evet çok yüksek enfeksiyon yada iltihaplı romatizma olabilir böyle olsa benim çok agrım oluyor eklemlerim agrıyor inliyorım agrıdan