oykusss Ps15 Allah'ın izniyle size birşey olmaz , çok tatlı birisiniz 😍 Sağlıkla da kucağıniza alırsınız bebisinizi 💓💓
Pnr_jr Laledevri36 içini rahat tut. Stres senin düşmanın unutma. Ceviz , bal, yumurta, havuç ye Avokado ye. Besle onu.daha çok başındasın güçlenecek inşallah👊
Laledevri36 Pnr_jr ben kilolu bir bayanım☺️İnan hiç birşey yiyemiyorum,kusma vs yok ama inanılmaz mide şişkinliği var ve ekşi şeyler istiyorum bastırabilmek için
Laledevri36 Ps15 benim yumurtlamam 19 marttı,ovulasyon testi almıştım,yanı ona göre bakarsak geçen hafta gittiğimde 4+3 oluyorum zaten çok küçük olmuyor mu ?dimi?
Ps15 Laledevri36 çok küçük evet benim de büyük ihtimal geç döllenmeydi erken haftalarda kese boyutuna göre bakıyorlar ama sonra adet tarihine göre olan haftayı yakalıyor zaten
hunilimom Laledevri36 üzülme duyarsın daha var geç duyanda var 8 de felan ilaç da vermiş tutunsun güzel gelişsin diye benim 10.haftamda bile göbekten zor duyuyorlardı canım şuan son 40 diyorum hiç üzülme 🤗 rabbim sağ saglim kucağına aldirsin
Laledevri36 hunilimom maşalllah canım,İnan Doğumdan çok tırsıyorum ama şu an ne garip onu bile umursamıyorum☺️☺️