Gulsah7171 ya ben de onu çok beğenmiştim sonra bi araştırayım dedim şikayet var da o kadar çok kötü yorum var ki, üstelik firma o kadar kötü yoruma geri dönüş bile yapmamış. Ben kullanıyorum şikayet varı mesela şikayetini yazıyosun ciddi bi firmaysa en kısa sürede sana ulaşıp sıkıntıyı çözüp şikayetini kaldırmanı istiyolar. Vestel ütüm için yazmıştım mesela aynı gün hemen aradılar çözdüler şikayeti kaldırmam için bir sürü uğraştılar kötü reklam oluyor diye. Beneto tonla şikayetten birine bile geri dönüş yapmamış. Kaldırılan şikayetler kaldırıldı diye belirtiyor çünkü site. Bu yüzden vazgeçtim, bi sıkıntı olsa benetodan hiç bir yetkiliyi muhatap bulamayacağımı düşündüm. Heveslenmiştim oysa yerli malı diye