Gulgulcan Biraz fazla erken.Muhtemelen değildir henüz.Şöyle 2. gebeliklerde daha erken yani 16-17. haftalarda hissedenler var.İlk gebeliklerde daha geç hissediliyor.Ben 19. haftada hissettim.Bir arkadaşım 18. bir diğeri 21. hafta hissetti.Henüz çok küçük bu zamanlar 2 haftada bile ciddi büyüme oluyor.14. hafta o yüzden zor gibi.Az daha sabır 🤗