Cbellle ben elbise şeklnde oiercardnden gecelik almştm bolundan xxl iyiki ÖYLE almışm şuan haff rahstz etmycek şeklde darlamaya başladı. Onn dışnda lohusa için altı üst piercardn aldm önü 4 düğmeli doğumda da muhtemelen bu askılı elbise şeklndeli geceliğimle giderm be ilk kontrollerde de elbise şeklnde gecelk daha faydaloymş doğumdan sonra. Ozamanda bunu giyerm toparlanmca da diğer ön0 düğmeliyi giyerm artk. Tabi kg almazsam 🙈🙊