Gunes05 biz doğum yaptık yeni hiç bişey vermiyorlar. Normalde doğum katında süt sağma makinaları olur bu hastanede 1 tane falan var herhalde sürekli oradan oraya taşınıyor. Normalde süt sağma vaktinizi asla yakalayamıyorsunuz. Bizim doktorumuz Firdevs hanım bizimle baştan sonuna kadar çok iyi ilgilendi, doğumdan sonra da sürekli yanımızda oldu. hatta hastane ile yaşadığımız sorunların cozumunda yardımcı oldu. Ama doğan her çocuk bir şekilde yeni doğan yoğun bakımına iniyor. Büyük konuşmayalım ama o hastane Firdevs hanım dışında benim için bitmiştir. Hemşireler de güler yuzlu idi onlarinda haklarını yemek istemem.