Aysenur3858 Kızlar 13 haftalık hamileyim oğlumdan grip banada bulaşdı aşırı baş ağrım var buğazımda ağrıyo nane limon ne içsem bişey olur mu ola
Elininanasi Aysenur3858 sut pekmezlisu pekmezli sut.limonlu su azacuk nane kata bilirsin Isti corbalar falan canim Terlediysen sicak yerde herseyini deyisstir limonlu suyu cok icme tansiyon sala bilir.
Nihal14 Aysenur3858 çok bitki çayı tarzı bana kalırsa tüketme canim ben abartmamak kaydıyla günde 1 bardak suya biraz limon sıkıp iciyordum:) ilik su bal turp yemek bol meyve tüketmek iyi gelecektir şu tüketimini artir:) yine abartmadan soğan sarımsak Yemeni de tavsiye ederim😊
Zencefillilimon Aysenur3858 ben iki kere grip oldum 17 haftalığım bal sıcağa yakın su limon her gün iki kere içtim tuzlu su ile gargara ve tuzlu suyu burnuma çektim hep bi şey kalmadı şükür
Zehrammm Bende gribim şuan ıhlamur iç cok ta kaynar içme boğazını yakar içtikten sonra yat terle duş al iyi geliyor en azından bana iyi geldi :)
Sibella86 Günde 2 fincan ıhlamur içebiliyoruz fazla içmeyin. Bana doktorum 1 fincan nane limonda içebilirsin dedi. Bol c vitamini portakal suyu sık iç bolbol su iç allah şifa versin hemencik geçsin inşallah
Ozge14 Aysenur3858 bende 16 haftalık hamileyim aynı sizde olduğu gibi oğlumdan bulaştı. bal ılık su yapıp içiyorum şimdi tuzlu su yaptım gargara yapmak ve burnumu temizlemek için ama zor geçeceğe benziyor hastalıklarda eskisi gibi değil zor atlatılıyor
Modies Aysenur3858 günde 1 tane parol aldım ben doktorum minoset ya da parol vermişti. Ama plus olmayacak kesinlikle. Plus olanlarda kafein var içirtmiyor