meryem3333
Kızlar iki gündür çok hastayım 19.haftamdayim bogazmda enfeksiyon var grip ateş şiddetli öksürük dün doktoruma gittim bu ilaçları verdi birisi antibiyotik birisi boğaz spreyi bebeğe zararı olur diye korkuyorum ama mecburiyetten kullanıyorum kullananlar oldu mu aranızda 😣😣😣😣