HTCARSLN Kizlar 20. Haftamdayim dunden beri ne yesem boğazımda sanki birikio aradada yediklerim agzima geluo surekli gegirme ısteği oluyo yasayan varmi normalmi
Minikaydoganlar HTCARSLN benim hep öyleydi hala devam ediyor sanırım doguma kadarda bitmicek ikizlere hamileyim biri tam midemin altında oynuyor sanırım ondan oluyo
NurdanHakan HTCARSLN çok normal yanma filan oluyor Doğuma kadar gitmez umarım ben Doğuma gideceğim gece bile gaviscon kullandım yani
nilipek HTCARSLN mide gazı yüzünden oluyor o haftalarda ben çözüm bulamamıştım bebek ağaşı indikçe rahatlıyor