PnrGg Kızlar ben henüz 13+6 hamileyim ama son 3 gündür rahatsız edici şekilde bel ağrım var😒 sırt üstü yatamıyorum oturup kalkarkende zorluyor. Sizce çok erken değil mi bel ağrısı için🤔 aynı durumda olan var mı merak ediyorum?
RdvnMlkn PnrGg bn ilk aylardan taa smdiye kadar hala cekiyorm bel agrsini bebek büyüdüğü için dedi doktorum ama
Sara91 Ben hamile kaldigimi bildim bileli bel agrilarim bawladi.en cok da temizlik yaptiktan sora oturduktan sora kalkamiyorum.yani en bastan var, korkacak bisey yok uzulme😻
PnrGg Sara91 kız evet benimde öyle oturuyorum ya nasıl kalkıcam yerimden diye düşünüyorum baya ağrı hissettiriyor yani😊