Nerminnil Toprak yeme isteğinin olması Demir eksikliği kansızlıktan ileri geliyor.Bu duruma pika adı veriliyor. Sabun , toprak , kil yeme isteği doğuyormuş. Sadece Demir değil kalsiyum ve çinko eksikliği durumunda da bunlar görülebiliyormuş. Doktorunla görüşüp kan sayımı yaptırmalısın bence. En net bilgiyi yine doktorun verecektir canım. 🙄🙄