Deniz0103 Kızlar ben 26. haftadayım Bir süredir yürürken zorluk çekiyorum kasıklarımda bir gerilm oluyor böyle bağ kasılması gibi. Rahim kasılmaları yüzünden de istirahatteyim yani tam olarak bir de erken doğum tehlikem yok ama doktor dinlen dedi ben de dinlemeye özen gösteriyorum bugün anneme gittim dönüşte 200 300 metre yolu 30 dakikada geldim yavaş yavaş dinlene dinlene kasıklarım kasılıyordu çünkü son oturduğumda bir ağrı oturdu göğsüme aynısı rahim kasılması olduğunda da oluyor Yaşayanlar bilir. Eve geldim istirahat ediyorum hala devam ediyor biraz nefes darlığı ve göğsümde ağrı ve çarpıntı var. Bu durumu yaşayan birileri varsa içim rahatlayacak
Deniz0103 bebekteyaparimkariyerde tansiyon düşük benim. Nabızda düşük ama o ağrı hala devam ediyor. Yarın kardiyolojiye gidicem başka yolu yok.