Esraarse kese şekli ile cinsiyetin alakası yok canım benim kesem hiç yuvarlak olmadı hep fasulye gibiydi bebek sağ tarafımdaydı herkes erkek dedi ama sonuç kız :) cinsiyet sadece erken dönemde nub teorisi ile biliniyor nub teorisindeki çıkıntıda 12 hafta gibi netleşiyo benim doktorum nub teorisine göre baktı ve yanılmadı