Esseee yurtdısında amerikada falan 40. haftada doguranlar var orda normal dogum yapıyor ikiz anneleri de cunku normal doguma tesvik cok fazla. turkiyede sezeryan yapılıyor %95 oranında. 37. hafta bittiginde bebek premature olarak sayılmaz zamanında dogmus sayılır. türkiyede doktorlar tehlikeye atmadan bebekleri ve anneyi dogumu yaptırmak isterler