Arzuyldrm 24 haftalığım 16 haftalıkken serklaj olmuştum. Şuan ayakta durdugumda adet sancısına benzer ağrım oluyor. Erken doğum belirtisi olabilirmi?
anapanda12 Serklajlı olup da neden ayaktasın? Açılman ayakta dolandıkça artar. 26. Haftadayım ve 17. Haftadan beri serklajdan bu yana yemek ve tuvalet hariç kalkmıyorum. Ağır işler ev işleri yasak. Senin durumunu bilemem tabi. Ama dayanamazsan ilk iş doktoruna danış. Rabbim korusun sizi inşaAllah 🤲🏻
Arzuyldrm anapanda12 çok duydum serklaj sonrası yatılması gerektiğini. Doktoruma sordum kalkman çok problem yaratmaz demişti. Yeni yeni başladı ağrılarım.