Sevilsevinc Merhabaarkadaşlar destek ve yardımınıza ihtiyacım var. Moralim yerlerde 23 haftalık gebeyim haftasnu gece su boşalırcasına akıntım oldu diğer günde oldu pazartesi gittim doktora amniyon sıvısı akmış 4 cm dlan azcık kalmış. Şimdi uzandım işten izin aldım havuç suyu Hindistan cevizi suyu ne varsa denemeye başladım. Sizce su artar mı bebeğim Yaşar mı o aktığı yerden bi daha akma olur mu? Başına gelen var mı böyle?
Sibelclskn3 Sevilsevinc ağır Seyler kaldırma bol boş havuç suyu ve normal suyu iç insallah düzelir Allah’ın izniyle bide Morelini yüksek tut hiç bir şey olmaz
Sevilsevinc Teşekkür ederim canım çok dua ediyordum ama çok korkuyorum daha çnce düşüğüm oldu Allah sabrını verir ama ben nasıl topralarım bilmiyorum depresyona girerim banada dua edin nolur
anapanda12 Rabbim sizi korusun inşaAllah bir daha olmaz ve hayırla sağlıkla huzurla kucağına alırsın İnşaAllah🤲🏻