NurdanHakan Merhaba kızlar belki aranızda beni hatırlayan olur geçen yıl buradan kids transfer olmuştum Doğum yaptım cünkü ama bu hafta beklenmedik bi şekilde yine hamile olduğumu öğrendim şaşkınım cünkü korunuyordum (kondom ile) ama en az ilk hamileliğim kadar heyecanlıyım bi o kadar kara kara düşünüyorum oglum henüz çok küçük (25.nisanda yani iki gün sonra yaş günü) Hem korkak hem heyecanlıyım bu gün olarak 5/1 hamileyim bugün kabul ettim hamilelilğimi ve modumu hamile olarak değiştim direk beslenme şeklimle başlıyorum bu işe birde hamilelik sonrası sigara kahve aşırı kahve gibi kötü tüm alışkanlıkları edinmiştim suan çok sorun olarak bakmıyorum cünkü önceki hamileliğimde bırakmıştım bugünü 1/1 olarak kapatıp bu haftayı komple tüm kötü alışkanlıklarımı bitirerek kapatmayı düşünüyorum Doğumdan sonra asla çocuk düşünmüyorsanız istediğiniz kadar korunun ;)olası. Varsa oluyormuş bunu net öğrendim
zynp1512 NurdanHakan Allah hayırlı eylesin varoluşları yazılıysa kimse önüne geçemez peş peşe olşu zor ama Rabbim kolaylığını verir inş. Güzel kararlar almışsın tebrikler 👏
Ozlemsvr NurdanHakan Hayırlı olsun sağlıcakla dogsun inşallah. Dünya da ekmeği varsa napsan da geliyor. Ama biz önlemimizi alalım da gerisine yapacak bir şey yok..😊
Snglergn NurdanHakan birarada sağlıkla büyüsünler inşallah tebrik ederim 🙏ben 1. Ci yi doğmadım henüz ama ikinciyi düşünüyorum arkasından birarada büyüsünler sonra rahat edeyim
NurdanHakan zynp1512 ya yüzde bir ihtimal ile kız iken 21.hafta bebeğimin erkek olduğunu öğrenmiştim buradada paylasmıstımm yine yüzde 1 ihtimal ile hamile kaldım herşeyde mutlaka bir hayır var ama 1 ihtimalin çok yüksek ihtimal olduğunu çok net anladım :)
NurdanHakan Ozlemsvr ben önlemimi aldım ama takdir Allah’ın zaten planlı bişi olsaydı asla cesaret edemezdim fakat Oğluma bi kardeş gelecek artık suan tek sorun ettiğim oglumm cünkü bana aşırı düşkün Nası yeteceğim yetebilirmiyim yapabilirmiyimm DİE tek kaygım
NurdanHakan Snglergn bende Doğum yapmadan evvel öle düşünüyordum fakat gel görelim oğlum zor bi çocuk o yüzden hiç düşünmedim fakat olacağın önüne geçilmiyor
Ozlemsvr NurdanHakan Allah kolaylığını verir ya bunu düşünme bence. Senin durumunda olan çok kadn var onlar da bu yollardan geçti. Güzel geçer hamileliign inşallah 😊
NurdanHakan Ozlemsvr insallah bu 4. Hamileliğim iki tanesi düşük ile sonuçlandı inşallah sorunsuz devam ederim
Nata97 Yaa hayırlısı canım ne diyelim 💋 zaten bebek olana abisi de büyğr arada 2yaşa kadar fark var ideal bence sağlıkla canımmm 💐 💕