Busraatpl Dün sabah 9da yatısım yapılı ve 10 gibi doktorum propesi yerleştirdi. Gün içinde çok fazla sancı hissetmedim ama akşam 10dan sonra sancılarım giderek hızlandı. 1 cm 2 cm 3 cm 4 cm diye azar azar artıyodu. Sabaha karsı artık dayanamıyorum beni sezeryana aldırın diye annemle eşime yalvarıyordum. Doktorum acılması 4 cm olunca propesin çıkarılmasını söylemiş sabah 5-6 gibi propes çıkarıldı yani acılmam 4 cmdi ama ben inanılmaz bi sancı cekiyodum ve ıkınma hissi geliyodu o an inan elinizde olmuyo. Nöbetci doktor ıkınma hissim var deyince muayane etti ve sonuc 1 saat önce 4 cm olan acıklık tamdı! Evet bebek gelmeye hazırdı. hemen doktorumla iletişime gecildi ama ben doktoru bile bekleyemeyecek kadar sabırsızdım. Çatala çıktım nöbetçi doktor bebeğin basını gördüğünü söyledi kendi doktorum doğuma son anda yetişti ve 2 ıkınmayşa içimden sıcacık bişey aktı gitti. Bebeğimi hemen kucağıma verdiler o kadar tatlı masum minnacıktı ki.. 3580 gr 50 cm bi kız dünyaya geldi.. hemde Atamızın çocuklara hediye ettiği bu özel günde, çocuk bayramında❤️ Ama suan solunum sıkıntısından dolayı gözetim altında ve süt bile vermiyolar. Lütfen dua edin hayırlısıyla evimize bebeğimizle gidelim❤️
Pembepanter Busraatpl canım allah bebeğinle sana hayırlı sağlıklı birlikte bir ömür nasip etsin💜 hayırlı olsun inşallah bahtı güzel olsun💜 Bilmediğimden soruyorum propess nedir🙈😊
Atmy Busraatpl Allahım analı babalı büyütsün hayırlı olsun inşallah 🌺 Bende özele gidiyorum propess için ayrı bi ücret istedilermi? Hastanemi karşıladı?
Busraatpl Tubahmett açılmayı kolaylastıran rahiö içine yerleştirilen bi fitilmiş. Ben sıfır acıklık sıfır sancıyla yattım kimisinde hemen işe yarıyomuş kimisinde yaramıyomus 12 saatte sancılarom basladı bu sabah 7 bucukta da doğum yaptım kendi sancılarımla 🙏
Busraatpl Pembepanter aminnn teşekkür ederim. Rahim içine yerleştirilen doğumu başlatmaya yardımcı bi fitilmiş rahmi yumusatıyo ve kendi sancılarını tetikliyo ☺️
Busraatpl Pembepanter haftam dolduğunda doktorum il dışına konferansa gidicekti erken başlatalım mı diye bi teklifte bulundu bende direk kabul ettim.. o da fitili önerdi gerekirse sunide vericekti ama kendi sancılarımı tetikleyince gerek kalmadı
Busraatpl Pembepanter ben özelde yaptım ama aynı işlemi devlette arkadaşıma da yaptılar her hastanede var mıdır bilmiyorum ama 🤷♀️