Beyzz440 sizi çok iyi anlıyorum ben 6. Haftadan beri serumla yaşıyorum 11+4deyim normalde azalması gerekiyormuş bu dönemden sonra benimki aynı devam ediyor ne doktorun yazdığı ilaç iyi geliyor ne evde doğal yöntemler kendine eziyet etme sıvı kaybı daha kötü acile gidip serum takdır 3 gün falan ayakta tutuyor