Sibella86
Hanımlar selam
Dün baş ağrısı ile doktora gittim usg kontrolünde cinsiyet sordum doktor 16 haftadan önce söylemek uygun dedil dedi peki dedim cumartesi 2 li tarama var orda belli olma ihtimali varmı dedim güldü Şuanda kemik yapısındna anlıyorım mesela çıkıntı görmüyorum dedi güldü ama söylemek doğru olmuyor dedi :)
12+2 yim acaba kız mı gördü sizin yorumunuz ne olur?
Tabi ki çok erken biliyoru:)
Mavis222
Benim doktorum 13 haftalıkken söyledi oğlum olacağını 22 haftam bitecek artık açık açık gösteriyor kendini ne zaman gitsem 😄
Annevebebisi
Benim de 12+1de tahmin etti doktor ama net daha sonra söyleyecek :)
Sibella86
Doktor beden vöyle bi yorum yaptı sizce