Almiramm Kızlar dolmuştan inerken ayağım burkuldu ve yere düştümbileğim çok şişti. Sağ ayağım komple ağırıyor kalçamda dahil 34. Haftadayım. Doktora gittim melhem verdi sargı beziyle sar dedi 3 gün. Zonkluyor resmen. Daha önce yaşayan yada ne yapmam gerek lütfen yazın😥
papatyaaaaa Almiramm öncelikle çok geçmiş olsun ayağına verilen ilaçları sür ve aşağıda tutmamaya çalış 2-3 yastık koyup üstüne ayağını uzat yüksekte tutmalısın daha önce başıma gelmişti duvarlara uzatırdım hemen geçsin diye dene sende
Meryembzdmr Beniö de her akşam bacaklarıma kramp giriyor. 2 dakikaa kadar sürüyor ağrısı sonra geçiyor . Ama ağrısı dayanılmaz oluyor gerçekten 😐 dün akşam dirseğimin sol tarafında damar sıkışması gibi bir ağrı girdi , ağladım ağrısından valla . Ne olucak böyle ben de bilmiyorum . Ben de 31. Haftamdayım
Elmalikurabiye Meryembzdmr benimde oyle oluyordu gunde 2 magnezyum tablet dedi doktor. Ay kendime geldim resmen.
Zeyneppp34 Bende ayağımı burkmuştum yürürken iyileşmesi zaman aldı vücudumun ağırlığından dolayı ama devamlı sardım merhem sürüp rahatlatıyordu. 1-1,5 haftaya geçti çok şükür