Ftmrt ah kuzum Tiroid hastası olduğum için ac karnına ilaç içmek zorundayım. O yüzden kraker falan yiyemiyorum ben :( O senin dediğin ilacı doktoruma sormam lazım birazdan mesaj atayım . Hiçbirsey yiyemiyorum bende, elma yesem de çıkarıyorum farklı bişey yesem de , eğer seninki hala devam ediyorsa bende korkmaliyim bence 🤦 8 haftalık olucaz daha da şiddetleniyor zaten iyi beslenemiyorum. Hasta olmam diye dua ediyorum her gün . Çay içeyim keser belki diyorum tekrar başlıyorm rüyalarımda artık kana kana su içiyorum 🤣🤣 Sabah kalkıp su içince de çıkarıyorum . İnşallah o dediğiniz ilaç biraz olsun hafifletir bende ondan alayım :) teşekkür ederim ❤️