Benim doğumunda temmuza gelicek istanbulda oturuyorum çok sıcak olur die düşündüm ama annemler teyzemler uzun al 40 çıkana kadar üşür dünyaya alışması lazım 40dan sonra kısa giyebilir dediler bnde öle yapicam uzun ama ince pamuklu şeyler alicam ilk çocuğum tecrübeli insanlara danışmak iyi oluyo