Zeyy_nepp canım ben bana çok uzak olsada doktorum için hayat hastanesini tercih ettim Abdulhamit Soysal ve çok memnunum gittiğim bi kaç doktor sadece test yapıp oyaladı ama Hamit bey hemen tedaviye başladı ve ilk ay hamile kaldım tabi o kimyasal gebelikti aradan 3 ay geçti tekrar tedaviye başladık ve yine ilk tedavide oldu şuan 6+3 deyiz kesemizi gördük çok şükür