Firdescaner 39+5 haftalığım. Doktor gittik aşağıya inmiş baya dedi. Sancı hissetmen gerek seni dedi ama bende bişey yok. Normal yolla gelmesi için ne yapacağım. Sancım kendi gelsin istiyorum. Suni sancı veya sezaryen istemiyorum. Yardımcı olun ben ne yapayım ☹️
Merve20 Firdescaner benimde açılmam yok 39+3deyim bebek kanalada girmemiş ☹️ Sezeryan istemiyorum azıcıkta açılmam olsa suniye razıyım ama sıfır açıklıkla Suni vermem dedi doktorum
Tombikis96 40 hafta 2 günlük olduk ama hala gelen giden yok 😕perşembe kontrole gidecem bakalım inşallah o zamana kadar gelir diye dua ediyorum karnim iyice aşağı da herkesin sormasından çok sıkıldım ne zaman doguracan diye psikolojim tavan yaptı artık
Tombikis96 Firdescaner aynen öyle hayırlısı diyorum ama diğer yandan gelse diye de dua ediyorum hem korku hem stres heycan hepsi bir arada