BesteS canım doktor progestan falan başlattı mı? Seni korkutmak istemem kimisinin geçiyor bir problem olmuyor ama lekelenme kanama durumlarında düşük tehlikesi olabiliyor, ben ilk gebeligimde internetten arastırdım normal falan yazıyordu doktoruma da sordum progestan alabilirsin demişti bende önemini cok bilmedigimden ilacı bi alıyordum bi almıyordum cok dikkat etmemiştim yani sonra düşük oldu😔 suan ikinci kez hamileyim ve lekelenmeyle birlikte ögrendim hamile oldugumu hemen doktora kostum suan ilkinden cok daha yüksek doz progestan kullanıyorum bir kere de igne oldum. Rabbim hayırlı ömür yazsın ama lütfen ihmal etme gereksiz bir kanama bile olsa doktora gitmekten cekinme sonra sonu cok üzücü oluyor Rabbim saglık versin ❤️