ikimelekannesi___ Hanımlar doktor bu kremi vermiş eşim de gitmiş o yokmuş diye nişadır göğüs ucu kremi almış siz bu iki kremi kullandınız mı bilginiz var mı bilgi verin lütfen gerçi içimden bir ses de doktorun onerdigi daha pahalı diye almasi diyor bilemiyorum
Modies ikimelekannesi___ 😂🙈 kocaya da bir giydirme oldu arada ☺️🥰 ehie. Ben derimki kullanın bu kremlerin geneli aynı valla
ikimelekannesi___ ikimelekannesi___ Modies bilmiyorum acaba fiyattan dolayı mi almadı acaba yokaa gercekten yok muydu
Arzymn ikimelekannesi___ garmastanı kullandım, mucize diyebilirim, fiyat olarak pahalı biraz tabi. Ama diğerini kullanmadım onun hakkında bişey söyleyemem. Eğer geçmezse garmastanı göğüs kalkanı ile kullanın 3 günde yaralarım iyileşmişti benim
Modies ikimelekannesi___ yoktur biz de merkezi yer deriz oturduğumuz yere ama bir vitamini bile 3 eczane gezerek buluyoruz
ikimelekannesi___ Modies canim biz de merkezi istanbuldayım hatta ve evininin üst mahallesinde hastane var yol boyu eczane dolu onu bırak semt başına 30 20 eczane düşüyor kuşumda konuşmuyorum onunla soramıyorum bir şey buraya bi yazım dedim