Bsrksc Ben bu hastanede Zehra hanıma gidiyordum açıkçası parayı veripte o asık yüzle uğraşmak istemediğim için başarı hastanesine geçtim. Yani tam bir fikrim yok ücretler hakkında ama aşırı olacağını sanmıyorum
Keyferli Bsrksc çok mu suratsizlar 😳benim gittiğim hastanede gece doktor yokmuş dün sancim olunca öğrendim o hastaneyi herkes önerdiği için orayı düşündüm
Keyferli 39+2 günlük hamileyim bu günden sonra doktor değiştirmek ne kadar doğru hastane kabul eder mi bilmiyorum moralim çok bozuk