Betuluus Arkadaşlar folik asiti kestik artık 3 ay bitti ama vitamin ilacı deneyim ve önerilerinizi öğrenmek istiyorum, duosvit mi, i Mom omega yı mı tavsiye edersiniz? doktorum ikisinden birini kullanabilirsin dedi size de sormak istedim.
matruskaa Betuluus Canım ben duosvit kullanıyorum iki aydır çok memnunum elevit kullanıyordum ama onda balık yağı yok. Saçlarım uzamaya başladı halsizliğim geçti sanki kan değerlerimi de düzenledi. normalde balığı çok severdim hamileyken tiksindim ilk kullanırken balık kokusu rahatsız etti ama şimdi alıştım. Fiyatı da 60 lira bir ay yetiyor.
Alinmavi Betuluus duosvit kullaniyorum doktorum onu yazmisti. 4. Aydan itibaren krill oile de baslatti. Bir gun duosvit bir gun krill oil aliyorum. Ikisinden de memnunum. Koku bulanti istah acma vs hicbir sorun yasamadim.
Betuluus Gks regenesisi de yazdı😂 keşke bir ilaç yazsaydı 3 ünü yazınca kafam karıştı hangisi yararlıdır iyidir anlamadım
Betuluus Bide çatlak ilacı olarak lierac ya da muslera kullan dedi. Bu da soru işareti? Bi çok kişi badem yağı kakao yağı yeter diyor.
Alinmavi Betuluus catlak isi yapisal dogal yaglari kullansaniz yeter. Ben doktorun verdigini kullandim. Ama gerek de yokmus. Onemli olan duzenli kullanmaniz. Devamli yaglanan arkadaslar gayet de yumusacik pamuk gibiler. Yag surulmeyen ihmal edilen yerler catliyor. Ama hicbisey surmeyip catlamayan da var. Mustela kullanip harita gibi olan da var. Bence dogal yaglari kullanin. Cok para vermeye gerek yok. Az badem yagi bol kakao yagi 👍 bademnyagi tuylenmeyi arttirdigi icin az tutun
matruskaa Betuluus ben hamileliğimi öğrendiğimden beri bebe yağı kullanıyorum ama normalde çok çatlayan bi vucudum var annemde öyle genetik olduğunu söylüyolar 24.haftamdayım karnım baya büyüdü şimdilik bişey yok ama naparsan yap çatlayanlar var maalesef sen sadece nemli tutmaya çalış derim 🙂
matruskaa Betuluus evet prospektüsünde öyle yazıyor internet sitesinde de bitkisel olduğı yazıyor duosvitin ama tabi nedir ne değildir ben bilemiyorum :/
Deresra Ben imom Omega kullanıyorum onu yazmıştı doktorum ☺ Çatlak için sadece Bebek yağı sürüyorum çünkü çatlağın yapısal olduğu söyleniyor çok pahalı kremler almaya gerek YOk diye düşünüyorum. Arkadaşım lierac almıştı ve çatlamayan yeri kalmadı eğer çatlayacağı varsa İnanın hiçbiri fayda etmiyor 😃 bol su ve Bebek yağı benim Önerim inşallah çatlamayız 😃😃
Merveersoy Deresra bende katılıyorum 13 haftalıkken badem yağı sürdüm bir kaç gün baktım ki tüylenme yapıyor bebek yağına geçtim 16+4teyim inşallah çok çatlamayız 😀