deletedmom592 canım sen benim kopyam gibi olmuşsun... soylediklerin gerçek ve bende aynı durumdayım napalim Allah'a havale etmek en güzeli bir şeyimiz yoksa bile çocuğumu olmuyor ki damgası vuruyorlar işte Allah korkusu olmayanlardan ne beklersin ki boşver uzuldugumuze degmiyor millet lafını söylüyor çatır çatır rahatliyor biz hasta oluyoruz bende bu ara çok fena oldum esime paylaştim hep kizdigim insanlara diyemedim çünkü geri dönüşü olmazdı eminim sonuç ne tabiki eşim üzüldü ben üzüldüm onlar yine aynı bok çok afedersin... bende inadına onlara laf sokuyorum artık mümkün olduğunca görüşmemeye çalışıyorum kacamadiklarim var aile içinde mecburen onların yanında daha güçlü daha kendimden emin halde yüzlerine bile bakmıyorum artık laf edemiyorlar biraz burnu havada olmak lazım biz soramayiz kimseye ayıp özel bir durumu vardır belki bize ne demi ama yok onlar öyle gelmiş öyle gider üzülme sen sıkma o canını sakin sevindirme kimseyi güçlü dur kendinden emin ol