Pnaratnn Kizlar karatasta aysel hanım çok fazla panik ve gereksiz yere beni strese sokuyor ben egepol hastaneslnl çok iyi diye duydum giden varmı ve doktor önerisi olan ?
ozturkburcin Pnaratnn ben ilk günden beri egepole gidiyorum doktorum da Onur bey bir kaç arkadaşımın tavsiyesiyle tercih ettim ve gerçekten çok memnunum
srpaca Pnaratnn ata sağlıktayım çok memnunum ama Karataş’ta Osman beye gitmiştim çok sevmiştim yakın olsa giderdim
Mkrrm Pnaratnn bende aysel hanımdan bu yüzden ayrıldım kalabalık diye bazen gecistiriyodu ege yaşam hastanesine gidiyorum ben ordan memnunum
Ozgull Ben Tınaztepeyi tavsiye etmiyor açıkçası buca tıpla aynı doktorlar sahipleri aynı, Gülçin çetin' e gidiyordum ben 2 sağlıksız gebelik için hamile kaldım tekrar gittim son adete göre tam 6 haftalıktı kalp atışını duyamadık ne alttan ne karından bana daha duyulmaz dedi aldır dedi başka bir doktora daha gidebilirsin tabi dedi bir hafta sonra tekrar gittik bebeğimin kalp atışlarını duyduk daha yeni 6 +1 mişiz meğersem ben dokuz Eylül de profosör Erkan beye gitmeyi düşünüyorum muayene ücreti 122 lira testler falan herşey de ücretsiz üniversite hastanesi olduğu için
Pnaratnn Ozgull Ozgull canın orası devlet hastanesi değil mi neden ücretli bu arada evet ben oraya ilk gittigimde bebek 5 haftalikti bana 6 +4 dedi oysaoyledegilmis
Ozgull Pnaratnn hayır Tınaztepe ve Buca tıp özel hastane , bende en güzeli üniversite hastanesinde özel muayene profosörler çok daha sağlıklı bir seçim bence
Ozgull Narlıdere 9 Eylül üniversitesi iki tane tijen ve erkan bey 122 lira muayene ücreti var testler tahliller ücretsiz devlet Hastanesi sonuçta o yüzden ücretsiz en güzel yanı bu bence, Ege üniversitesinde 208 lira şuan . İsterseniz ücreti karşılığında doğuma da giriyorlar ama şöyle bir şey ki üniversite hastanesi olduğu için daha donanımlı ve profosör oldukları için daha tecrübeli olduklarını düşünüyorum ben