Mzgn Selam güzel anneler ben bu gece yolcuyum diye dün kac saat is yaptim ama oyle boyle degil kendimi cok yordum hic durmadim. Bugunde gobek deligim etrafi icten agriyor ayaga kalkinca veya yuruyunce, bu normal mi ? Hastaneye gidemem cnku zamanim yok Almanyaya ucucam gece kanamam veya oyle siddetli agrimda yok zaten. Kendimi cok yordum ondan olabiliri ?
Mzgn Elininanasi yok islerim bitti dinlencem bol bol zaten umarim bir tehlikesi yoktur 🙊 19haftaligima gircem Allahin izniyle