Ezgisu ben hipotiroid hastasıyim. Her sabah aç karnına ilaç almak zorundayim , gebeliğin ilk belirtileri başladığı için kusma ve mide bulantısı yüzünden kendimi çok fena zorlamaya başladım. Değerin düşsün diye 100 mg içiyorum. Kendimi çıkarmamak için zor tutuyorum. İlk 3 aydan sonra sende rahatlarsin kullanımda 😔