aesma Merhabalar, ben 10. haftalık hamileyim 5. haftadan beri kusma ve bulantım var. iş yerinde cok zorlanıyorum. benim gibi olan varsa nasıl başettiniz. işi bırakmayı bile düşünür oldum 😔😔
Esrelf aesma canım iş yerin ile konuş rapor al. Doktorun verir. çok zor oluyor hem çalışıp hem gebelik+ bulantı+kusma.
Sedefff1 aesma Allah yardmcn olsun bulantıdan başımı yastıktan kaldramıyorum çalışanları düşünemiyorum 😓😓
HlyaracGzel aesma sürekli masanda, tuzlu bir şeyler bulundur ve öğle yemeklerinde daha hafif şeyler ye. Doktorunuza danışarak mide bulantısı ilacı isteyin. Çoğu işyeri rapor kullandırmayabilir. Ben çok kötü olduğumda 1 2 saat erken çıkıyordum izin isteyip
SevgiKalayci-Kizilkaya Merhaba canım bendede cok cok yoğun şekilde vardı ve 34 haftalığım halada ara ara sabahları kusuyorum sana tavsiyem taze zencefil cayı ve dilinin altında dursun sürekli bir parcası insaallah sanada iyi gelir.