Kaderen
Merhaba bir sorum olacaktı kararsız kaldım ben 12 hafta+1 günlük hamileyim folik asit kullanıyordum ama Tera _ D3 oral damla 12 haftadan sonra kullanmam gerekiyor yaziyo sonra dediği için kafam karıştı şuan başlamalı miyim 13 hafta basında mi